YouTube vs Instagram – Ποιο πρέπει να διαλέξετε;

Το YouTube είναι η δεύτερη σε επισκεψιμότητα ιστοσελίδα στον κόσμο και έχει πάνω από 1,9 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες τον μήνα. Τα βίντεο του YouTube αποτελούν μια εξαιρετική πηγή πληροφόρησης για όσους ενδιαφέρονται για ομορφιά, φυσική κατάσταση, φαγητό, ταξίδια και πολλά άλλα θέματα. Αυτές οι ειδικές κατηγορίες εξακολουθούν να κερδίζουν σε δημοτικότητα κάθε μέρα.

Οι λογαριασμοί βίντεο μάρκετινγκ αντιπροσωπεύουν σχεδόν τα τρία τέταρτα της κυκλοφορίας στο διαδίκτυο σήμερα. Το YouTube είναι μια εκπληκτική πλατφόρμα για περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που παραμένει πάντα επίκαιρο, είναι φιλικό στην αναζήτηση και έχει μεγάλη διάρκεια ζωής. Κάθε μέρα, περισσότερες από 500 εκατομμύρια ώρες βίντεο προβάλλονται στο YouTube.

Τα διαφημιστικά βίντεο στο YouTube είναι υπέροχα, είναι όμως ακόμα καλύτερα στο Instagram. Όχι μόνο μπορούν να αποδώσουν πιο γρήγορα, αλλά επίσης χρειάζεται να πληρώσετε λιγότερα χρήματα για τη δημιουργία περιεχομένου.

Σήμερα, το μάρκετινγκ επιρροής στο Instagram εκτιμάται σε 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Υπολογίζεται ότι στο τέλος του 2019 η αγορά αυτή θα υπερβεί τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Πάνω από 800 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Instagram κάθε μήνα. Έτσι, το Instagram ως πλατφόρμα είναι επωφελές για εκείνους που επηρεάζουν, αλλά και για τα εμπορικά σήματα.

Τόσο το YouTube όσο και το Instagram είναι εξαιρετικές επιλογές. Τα βίντεο του YouTube σας επιτρέπουν να μοιράζεστε περισσότερες πληροφορίες με το κοινό σας και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Το πιο σημαντικό, βεβαιωθείτε ότι αυτές οι πλατφόρμες μπορούν να σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους που έχετε κατά νου.

Ρωτήστε μας πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Με την αποστολή της παρακάτω φόρμας, εκπρόσωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

14 + 6 =