Τι Κάνει Ένα Βίντεο Ποιοτικό το 2019

Οι τελευταίες έρευνες από την Google περιέχουν μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για όσους δημιουργούν ψηφιακά βίντεο. Στοχεύουν να βρουν αυτό που όλοι θεωρούμε ως ποιοτικό όταν παρακολουθούμε βίντεο online. Και μερικά από τα ευρήματα μπορεί να σας εκπλήξουν.

Τα πράγματα που όριζαν την ποιότητα πριν από μισή δεκαετία, φαίνεται ότι είναι λιγότερο σημαντικά τώρα. Έχουν αντικατασταθεί με νέα χαρακτηριστικά ποιότητας. Οι θεατές δεν ενδιαφέρονται για ακριβές κάμερες, δεξιοτεχνική παραγωγή και διάσημα πρόσωπα σε online βίντεο και διαφημίσεις.

Έρευνα της Google έδειξε ότι, όταν ο κόσμος ψάχνει κάτι να παρακολουθήσει, τα βίντεο που σχετίζονται με ένα πάθος ήταν 1,6 φορές πιο σημαντικά απ’ ό,τι αν το περιεχόμενο έχει υψηλή ποιότητα παραγωγής.

Για τις επιχειρήσεις που θέλουν να επικοινωνήσουν με το κοινό τους μέσω του βίντεο, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εστιάσουν λιγότερο στο να κάνουν μια τέλεια παραγωγή και περισσότερο στην ιστορία πίσω από το βίντεο.

Τα στοιχεία της έρευνας της Google δείχνουν επίσης ότι οι άνθρωποι αναζητούν συστηματικά περιεχόμενο που τους μιλά σε προσωπικό επίπεδο. Επίσης, επιθυμούν το περιεχόμενο του βίντεο που ανταποκρίνεται στην ανάγκη τους σε μια συγκεκριμένη στιγμή.

Για τις εταιρείες, αυτό σημαίνει ότι μπορούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο που θα επηρεάσει τους πιθανούς πελάτες σε διάφορους τομείς της αγοραστικής διαδικασίας.

Για παράδειγμα, ένας πωλητής αυτοκινήτων, μπορεί να παραγάγει ένα βίντεο που βοηθά τους πελάτες να επιλέξουν μεταξύ αυτοκινήτων τύπου τζιπ (SUV), δύο όγκων (hatchback) και τετράθυρων (saloon), το οποίο μπορούν να παρακολουθήσουν όταν αρχίσουν να σκέπτονται για νέο αυτοκίνητο.

Ο πωλητής μπορεί να παραγάγει και άλλα βίντεο, όπως αξιολογήσεις συγκεκριμένων μοντέλων, ώστε να βοηθήσει τους πελάτες να περιορίσουν τις επιλογές τους όταν διαλέγουν αυτοκίνητο.

Και τέλος, θα μπορούσε να κάνει ένα βίντεο σχετικά με το τι χρώμα αυτοκινήτου να επιλέξει ο πελάτης όταν έχει ολοκληρώσει σχεδόν τη διαδικασία αγοράς.

Ρωτήστε μας πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Με την αποστολή της παρακάτω φόρμας, εκπρόσωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

15 + 9 =