3 λόγοι για τους οποίους πρέπει να χρησιμοποιήσετε το βίντεο μάρκετινγκ

1) Ένας ισχυρός τρόπος για να ξεκινήσετε συζητήσεις

Μπορεί να είναι δύσκολο να ξεκινήσετε συζητήσεις με νέους πελάτες, ειδικά αν η επιχείρησή σας είναι ακόμα καινούρια και ο περισσότερος κόσμος δεν την ξέρει. Ωστόσο, δεν θα συμβαίνει αυτό αν κάνετε ένα διαφημιστικό βίντεο. Μελέτες δείχνουν ότι δεν υπάρχει ένας τέλειος τρόπος να καλωσορίσετε υποψήφιους πελάτες στην επιχείρησή σας, παρά μόνο μ’ ένα επαγγελματικά γυρισμένο και τεκμηριωμένο βίντεο.

2) Εκμεταλλευθείτε τον χρόνο των χρηστών κινητής τηλεφωνίας

Σήμερα, εκατομμύρια άνθρωποι περνούν ώρες στο YouTube βλέποντας βίντεο, και μ’ αυτό το δεδομένο, μπορείτε να φανταστείτε πώς θα άλλαζε το μάρκετίνγκ σας αν πέρναγαν ένα λεπτό ή λιγότερο στο περιεχόμενο του Video σας. Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι περίπου το 90% των καταναλωτών παρακολουθεί βίντεο στα κινητά τηλέφωνα πριν αποφασίσει μια αγορά, και με τις προβολές του YouTube να αυξάνονται κατά 100% κάθε χρόνο, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το κοινό σας θα αυξηθεί σε αριθμούς αν επιλέξετε αυτήν τη στρατηγική. Είναι μια επανάσταση που έχει κερδίσει τους Users.

3) Ένας τέλειος τρόπος να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη με τους πελάτες

Δεν θα είναι εύκολο να πείσετε τους αναγνώστες χρησιμοποιώντας ένα απλό διαφημιστικό κείμενο ή ένα post στο Facebook. Έχοντας επισημάνει ότι τα βίντεο βοηθούν στις μετατροπές σε πωλήσεις, είναι ακόμα πιο εύκολο να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες, λέγοντάς τους μια ξεκάθαρη ιστορία για το προϊόν ή την επιχείρηση σας σε ένα βίντεο 60 δευτερολέπτων. Το γεγονός ότι βοηθάει στη γρήγορη συναισθηματική ανταπόκριση των θεατών, είναι ο λόγος για τον οποίο εκατομμύρια κανάλια του YouTube συνεχίζουν να κερδίζουν μεγάλα ακροατήρια και οπαδούς.

Το internet μας δίνει την δυνατότητα για άμεση, οικονομική και στοχευμένη επικοινωνία σε όποιο μέρος του κόσμου θέλουμε. Τα εργαλεία που έχουμε για να επικοινωνήσουμε ένα προϊόν ή υπηρεσία, είναι πολλά και ιδιαίτερα αποτελεσματικά. Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις δυστυχώς αγνοούν την ύπαρξη και την σωστή χρήση των περισσοτέρων.

Εντοπίστε ποιο είναι το αγοραστικό σας κοινό που ΔΕΝ χρησιμοποιεί τα προϊόντα/υπηρεσίες σας. Κατανοήστε τους λόγους για τους οποίους δεν αγοράζει από σας. Τι αγοράζει; Με ποια κριτήρια; Όταν κατανοήσετε γιατί δεν αγοράζει, δείξτε τους να καταλάβουν πως αυτό που πουλάτε θα τους βοηθήσει

Ρωτήστε μας πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Με την αποστολή της παρακάτω φόρμας, εκπρόσωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

3 + 5 =